Usuwanie przebarwień – posłonecznych, plam soczewicowatych, ostud

Fotoodmładzanie – stymulacja skóry do produkcji kolagenu i elastyny, redukcja bruzd

Terapia naczyniowa – redukcja zmian na tle naczyniowym

Leczenie trądziku – działanie przeciwzapalne na wykwity

USUWANIE PRZEBARWIEŃ

Urządzenie E-light (IPL+RF) bardzo dobrze sprawdza się w terapiach na przebarwienia. Melanina tworzy przebarwienia na powierzchni skóry, ale jest również chromoforem dla światła laserowego. W wyniku zabiegu dochodzi do przetworzenia energii świetlnej w cieplną i intensywnego ogrzania pigmentu, a w efekcie do destrukcji plam pigmentacyjnych. W zależności od intensywności zabarwienia przebarwienia i jego wielkości proces depigmentacji może zachodzić dwojako; małe przebarwienia zostają rozbite i pochłonięte na drodze fagocytozy, ciemne i większe wyłuszczają się wraz ze strupkiem powstałym po zabiegu.

FOTOODMŁADZANIE

Za pomocą lasera E-LIGHT możliwe jest przeprowadzenie prostego, szybkiego i nieinwazyjnego zabiegu odmładzania skóry. Zwiększenie temperatury skóry (do około 55 stopni) pobudza komórki (fibroblasty) do wzmożonej produkcji kolagenu, kwasu hialuronowego oraz elastyny, jednocześnie poprawiając krążenie krwi, co skutkuje efektywniejszym dotlenieniem oraz odżywieniem skóry. Oznacza to lepszą i wydajniejszą pracę i regenerację komórek, co z kolei przekłada się na znaczącą poprawę kondycji skóry, zapewniając jej zdrowszy, młodszy wygląd.

TERAPIA NACZYNIOWA

W leczeniu zmian naczyniowych przy użyciu IPL chromoforem docelowym jest oksyhemoglobina obecna w erytrocytach.  Endogenne ciepło powoduje rozkład barwnika i uszczelnienie naczynia. Dodatkowo dzięki zwiększonej syntezie włókien kolagenowych i elastynowych poprawia się kondycja skóry. Staje się ona grubsza, bardziej zwarta, dzięki czemu naczynia krwionośne nie prześwitują, a rumień staje się mniej widoczny.

LECZENIE TRĄDZIKU

Odpowiedzialność za powstawanie zmian trądzikowych ponoszą m.in. bakterie Propionibacterium acnes. Są to bakterie beztlenowe, które wytwarzają metabolity – porfiryny. Porfiryny pod wpływem ciepła przyczyniają się do powstania reaktywnych anionów tlenu, które są zabójcze dla bakterii Propionibacterium acnes. W konsekwencji dochodzi do zmniejszenia stanów zapalnych w przebiegu trądziku. Dodatkowym efektem w terapii zmian trądzikowych urządzeniem E-Light jest zmniejszenie wydzielania sebum.

Przewiń do góry